GODZINY PRACY CENTRUM WSPRACIA – 08:00 – 16:00


Czym jest Centrum Wsparcia? 

Centrum Wsparcia to miejsce dla Partnerów Vantis Holding, gdzie mogą uzyskać odpowiedzi na pytania związane z produktami i usługami Vantis Holding i spółek zależnych. System posiada w Bazie Wiedzy blisko 100 opisanych zagadnień i tematów, które mogą bez konieczności kontaktu rozjaśnić wiele kwestii. W zakładce „Rozwiązania” znajdują się odpowiedzi na większość najczęściej zadawanych pytań.


Dostęp do systemu

Aby utworzyć konto wymagany jest adres e-mail z domeną @vantis.pl np.: jan.kowalski@vantis.pl

Partnerzy Biznesowi Vantis Holding nie posiadający adresu e-mail z domeną @vantis mogą go otrzymać po przesłaniu zgłoszenia w systemie wsparcia z prośbą o zarejestrowanie takiego adresu.

Dostęp można uzyskać kilkoma sposobami:

  • Rejestrując dowolne zgłoszenie poprzez  "dodaj zapytanie"  znajdujące się w prawnym górnym rogu
  • Wysyłając e-mail na adres: wsparcie@vantis.pl.
  • Poprzez zakładkę "zaloguj" następnie "zarejestruj"
  • Bezpośrednio pod tym linkiem: https://wsparcie.vantis.pl/support/signup.


Uprawnienia

Dostęp do poszczególnych zagadnień jest zależny od tego czy jesteś Partnerem Biznesowym Vantis Holding oraz od pozycji w strukturach Vantis Holding:

  • Partnerzy niezarejestrowani – dostęp do informacji ogólnych oraz rozwiązań
  • Konsultanci Vantis – dostęp do zakładki „Partnerzy Vantis”
  • Managerowie Vantis – dostęp do zakładki „Managerowie Vantis”
  • Dyrektorzy Vantis – dostęp do zakładki „Dyrektorzy Vantis”

Dostęp przyznawany jest w poniedziałek po Konferencji Biznesowej, zgodnie z przyznanymi awansami.


Kontakt

Niezależnie od pozycji, każdy Partner może skontaktować się z konsultantem Vantis Holding przez jeden z dostępnych kanałów:

•  Telefon - dzwoniąc pod numer 12 88 120 92 lub 801 00 31 55

•  E-mail - pisząc do nas na adres wsparcie@vantis-holding.pl lub zgłaszając sprawę poprzez pomarańczowy przycisk "dodaj zapytanie", który znajduje się w prawym górnym rogu

•  Czat - możesz skorzystać również z okna czatu, który znajduje się w systemie wsparcia lub na naszych stronach firmowych


Statusy zgłoszeń

Widoczne statusy zgłoszeń nadawane przez Konsultantów wsparcia:

- zamknięte - w przypadku rozwiązania i zakończenia sprawy,

- rozwiązane - umożliwiające zgłaszającemu przesyłane kolejnych wiadomości,

- oczekujące na odpowiedź klienta – zgłoszenie pozostaje otwarte do otrzymania dalszych informacji od klienta

- oczekujące na odpowiedź osoby trzeciej - w przypadku oczekiwania na informację od innego działu np.: działu finansowego


Baza wiedzy

W bazie wiedzy znajduje się około 100 opisanych zagadnień i tematów, dzięki, którym od razu można uzyskać odpowiedzi na pytanie. Bez konieczności kontaktu z konsultantem.

Baza wiedzy dostępna jest dla Partnerów Biznesowych Vantis Holding.